Beata Sznajder - Dyrektor Gminnego Centrum Informacji
Zakres obowiązków:
- zarządzanie personelem, finansami i bieżącą działalnością Gminnego Centrum Informacji (GCI),
- koordynacja działań promocyjnych w gminie,
- współpraca z innymi organizacjami, reprezentowanie GCI wobec innych podmiotów,
- kompleksowe przygotowywanie oraz realizacja i rozliczanie projektów unijnych realizowanych w ramach EFS (RZL, POKL).
Magdalena Podsiadły - Zastępca Dyrektora Gminnego Centrum Informacji
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie personelem, finansami i bieżącą działalnością Gminnego Centrum Informacji (GCI),
- koordynacja działań promocyjnych w gminie,
- współpraca z innymi organizacjami, reprezentowanie GCI wobec innych podmiotów,
- kompleksowe przygotowywanie oraz realizacja i rozliczanie projektów z dofinansowaniem zewnętrznym.
Z ramienie Gminy Mszczonów koordynuje współpracę w ramach Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Ziemia Chełmońskiego".
Joanna Fijałkowska - Główna księgowa
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej zgodnie z określonymi w przepisach prawa oraz w przepisach wewnętrznych jednostki zasadami rachunkowości,
- planowanie budżetu i sprawozdawczość budżetowa,
- dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- sprawowanie nadzoru nad całością gospodarki finansowej GCI.